Сервісний цент
You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Сервісний центр

Звернутися в сервісний центр KAIXEN ONLINE мають право всі покупці продукції TM KAIXEN на території України.

Пересилання обладнання TM KAIXEN внаслідок заводського дефекту здійснюється до відділень кур'єрської служби «Нова Пошта» БЕЗКОШТОВНО для споживача за рахунок сервісного центру.

Перед зверненням до сервісного центру KAIXEN ONLINE необхідно в VIBER / TELEGRAM на номер +38 (095) 933-11-15 вислати фото чека та гарантійного талона з описом проблеми. Також для прискорення процесу заміни рекомендуємо зняти і відправити коротке відео дефекту.

У разі підтвердження дефекту сервісним центром покупцеві буде відправлений аналогічний товар протягом двох робочих днів. У рідкісних випадках максимальний строк перебування дефектного товару в сервісному центрі може становити 14 днів.

Телефон для звернення в сервісний центр: +38 (095) 933-11-15.

Наведіть камеру вашого мобільного телефону на QR-код для швидкого звернення до сервісного центру через VIBER.